Soptíku pravidla

Počet hráčů 2 - 6
 
Do svého chytrého telefonu si stáhněte hrací kostku, například ZDE, nebo použijte standartní hrací kostku.
 
Vytvořte si vlastní autentickou figurku dle fantazie, s ohledem na velikost hracích polí.
 
Start hry je na obrázku budovy HZS s nápisem Začátek směny, cíl je na obrázku budovy HZS s nápisem Konec směny.
 
Vítězem se stává hráč, který jako první projde všemi poli až na konec, kdy budova HZS reprezentuje poslední hrací pole a je na něj třeba vstoupit přesným hodem. Například pokud je hráč 4 pole před koncem, musí hodit číslici 4.
 
Vyhazování - hráč, který vstoupí na již obsazené pole, stávajícího hráče tak zvaně vyhazuje, vyhozený hráč se musí vrátit směrem zpět na start, nebo do nejbližší hospody. 
 
Políčko požár - pokud rháč vstoupí na toto políčko musí znovu hodit kostkou. Pokud hráč hodí hodnotu liché číslice, využil výhod preventivní technologie a požár se mu podařilo uhasit bez větších škod. Pokračuje hned dál dalším hodem kostkou. Pokud hráč hodí sudou číslici, požár se zdolat nepodařilo a proto míří do nejbližší hospody uhasit alespoň žízeň. Z hospody je možné odejít pouze hodem 6, hráč má v každém kole 3 pokusy.
 
Zelené políčko - hráč, který vstoupí na toto políčko se při své cestě zastavil u stromu, na kterém uvízla kočka. Záchranná akce zviřátka zabere nějaký čas, proto hráč jedno kolo nehraje.
 
Oranžové políčko - hráč, který vstoupí na toto políčko se při své cestě zastavil u havárie vozidla a pomáhá nešťastníkovi, kterému se nehoda stala. Hráč nehraje 2 kola.
 
Modré políčko - Hráč, který vstoupí na toto políčko se musí vrátit po vyznačené trase směrem k nnádrži, kde nabere vodu do cisterny.
 
Černé políčko - Hráč, který vstoupí na toto políčko zjistil, že nechal svou výstroj v hospodě. Hráč se vrací zpět do hospody, ze které se musí dostat hodem číslice 6.
 
Příjemnou zábavu Vám přeje tým Avalon!